Monday, February 22, 2010

Tarantella.....

iikk...jag sag just en tarantella spidel!!! blaaaaaa..... Vakten har pa vandrarhemmet hitta den nagonstans och satte den i ett ambar. Ganska stor en...typ som en stor kaffekopp.

Iallafall. Jag bor nu pa ett vandrarhem som heter Hacienda Merida. Deras hemsida ar http://www.hmerida.com. Bra och fint stalle har vid vattnet. Traffat trevliga manniskor och idag ska vi aka ut med nagra kajaker och paddla runt och hoppas vi ser nagra apor.

igar vandra jag upp till ett 34m vattenfall...fint men det var en lang promenad pa 5h dit och tillbaka. Hett var det oxa i solen mitt pa dagen men fick kyla av under vattnet. Skoooont!

Stotte idag ihop med en tjej jag traffa i Utila i Honduras. Jattetrevligt! Varlden ar sa liten! Vi reser all at samma hall :)

2 comments:

  1. Hej, kollade you tube filmer från ön.Ser fint ut men giftspindeln...huuu...skorpioner oxå..huu..

    ReplyDelete
  2. Jo jag gilla inte tarrantellan, men de sa att den inte ar giftig men den bits om den vill. Jag har annu inte sett nagra skorpioner och jag hoppas attt det forblir sa...men jag vet att det finns manga av dem har i central america...

    ReplyDelete